Handige info

Praktische info en links

1. Hoe kan ik mijn afspraak of gegevens wijzigen?
Voor het wijzigen van uw gegevens of afspraak kunt u met ons bellen op telefoonnummer 020-3586966 of ons een e-mail sturen via info@florenstandartsen.nl. We zijn dagelijks bereikbaar per e-mail en doordeweeks per telefoon (elke ochtend: 09.00 tot 12.00 en middag (behalve vrijdag): 13.00 tot 17.00).

ONS ANNULERINGSBELEID:
Heeft u een afspraak en wilt u deze verzetten of annuleren dan dient u dit uiterlijk twee werkdagen (48 uur) van tevoren aan ons door te geven. Valt uw afspraak op een maandag, dan kunt u deze tot uiterlijk vrijdag om 13.00 uur annuleren. Indien dit niet gebeurt, zijn wij gerechtigd de door ons gereserveerde tijd en onkosten in rekening te brengen. Dit kan oplopen tot het volledige bedrag van de geplande behandeling en de daarbij behorend declaraties. 

2. Wat kosten de behandelingen?
Van 0 tot 18 jaar worden de meeste behandelingen vergoed door de basisverzekering. Voor volwassenen is dit anders. Voor een volledige lijst met alle tandartscodes en tarieven van 2024  TANDARTS TARIEVEN 2024 KNMT. Voor een overzicht van onze techniekkosten van 2022 klik hier. Wij maken voor uitgebreide behandelingen een begroting en kunnen dan meteen zien of uw verzekering de behandeling, volledig of deels, vergoedt. Zo weet u altijd wat u kunt verwachten. Alleen als u dit jaar ook bij een andere tandarts bent geweest moet u zelf bij uw verzekering navragen hoeveel van uw budget al is gebruikt.

3. Hoe zit het met betalingen?
In onze praktijk geven wij u graag alle aandacht en goede zorg. Daarom werken wij samen met INFOMEDICS voor het versturen en innen van onze rekeningen. Dit betekent dat u een rekening voor onze zorg krijgt van INFOMEDICS. Op de website van INFOMEDICS, www.infomedics.nl, kunt u veel zaken rondom de betaling en betalingsmogelijkheden vinden en regelen. Antwoorden kunt u meestal vinden op hun website onder veel gestelde vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de servicedesk van INFOMEDICS via email rekening@infomedics.nl of op telefoonnummer 036 – 2031900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).

4. Hoe zit het toch met de tandarts en zorgverzekering?
Zoals hierboven vermeld hangen de kosten voor de tandarts af van uw zorgverzekering. Als u advies wilt over hoe u zich het beste kunt verzekeren wanneer het gaat om tandheelkunde, bezoek dan is de ZorgWijzer erg handig. Via de ZorgWijzer kunt u inschatten hoe u zich het beste kunt verzekeren.

5. Ik heb een klacht!
Wij doen onze uiterste best om u tevreden te maken! Heeft u een klacht over ons of is er iets niet duidelijk, neem dan contact met ons op. Komen we er samen niet uit, dan kunt u gebruik maken van KNMT-klachtenregeling

Neem contact met ons op