Handige info

Praktische info en links

1. Hoe kan ik mijn afspraak of gegevens wijzigen?
Voor het wijzigen van uw afspraak kunt u bellen met ons telefoonnumer 020-3586966. U kunt uw afspraak tot 2 dagen van tevoren wijzigen of annuleren. Wilt u uw gegevens wijzigen? Bel ons dan, of stuur een berichtje.

2. Wat kosten de behandelingen?
Van 0 tot 18 jaar worden de meeste behandelingen vergoed door de basisverzekering. Voor volwassenen is dit anders. Voor een volledige lijst met alle tandartscodes en tarieven van 2020 klik hier. Voor een overzicht van onze techniekkosten van 2020 klik hier. Wij maken voor uitgebreide behandelingen een begroting en kunnen dan meteen zien of uw verzekering de behandeling, volledig of deels, vergoed. Zo weet u altijd wat u kunt verwachten. Alleen als u dit jaar ook bij een andere tandarts bent geweest moet u zelf bij uw verzekering navragen hoeveel van uw budget al is gebruikt.

3. Hoe zit het met betalingen?
In onze praktijk geven wij u graag alle aandacht en goede zorg. Daarom werken wij samen vanaf 1 november 2020 met INFOMEDICS voor het versturen en innen van onze rekeningen. Dit betekent dat u een rekening voor de zorg krijgt van INFOMEDICS. Op de website van INFOMEDICS, www.infomedics.nl, kunt u veel zaken rondom de betaling en betalingsmogelijkheden vinden en regelen. Antwoorden kunt u meestal vinden op hun website onder veelgestelde vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de servicedesk van INFOMEDICS via email rekening@infomedics.nl of op telefoonnummer 036 – 2031900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).

Heeft u een afspraak gehad voor 1 november 2020 dan kan het zijn dat u een rekening gehad van ons factoreringsbedrijf ANDERS MEDICAL FACTORING. Voor vragen en/of opmerkingen over de factuur kunt u met hen contact opnemen via email service@mijnandersnota.nl of op telefoonnummer 085 – 2735427.

4. Hoe zit het toch met de tandarts en zorgverzekering?
Zoals hierboven vermeld hangen de kosten voor de tandarts af van uw zorgverzekering. Als u advies wilt over hoe u zich het beste kunt verzekeren wanneer het gaat om tandheelkunde, bezoek dan is de ZorgWijzer erg handig. Via de ZorgWijzer kunt u inschatten hoe u zich het beste kunt verzekeren.

5. Ik heb een klacht!
Wij doen onze uiterste best om u tevreden te maken! Heeft u een klacht over ons, of is er iets niet duidelijk, neem dan contact met ons op. Komen we er niet samen uit, dan kunt u gebruik maken van de zogenaamde KNMT-klachtenregeling. Natuurlijk hopen wij dat dat nooit hoeft te gebeuren!  Graag horen we het van u als u ergens mee zit of als iets niet duidelijk is. Mochten we er samen niet uitkomen dan kunt u terecht bij de KNMT-klachtenregeling.

Neem contact met ons op